پاسخ به پرسشهای متداول
✔ – می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
جواب: بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی، تلگرام و یا در واتس اپ ۰۹۰۳۸۳۶۷۱۰۰ نیز امکان پذیر است.
✔ – امکان خرید حضوری هست؟
جواب: خیر، فروش بهصورت آنلاین میباشد.
✔ – می توانم کالا را بدون هماهنگی پس بدهم؟
جواب: خیر. حتما قبل از ارسال کالا به اس وی اس کالا هماهنگ کنید.
✔ – می توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
جواب: خیر. فروش بهصورت آنلاین میباشد و پرداخت از طریق درگاه بانکی سایت انجام میگردد.
✔ – آیا می شود کالای خریداری شده را مرجوع کرد؟
جواب: بله. در چهارچوب شرایط و قوانین وب سایت اس وی اس کالا این امکان وجود دارد.
✔ – چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
جواب: به صفحه پشتیبانی سریع مراجعه نمایید. همچنین میتوانید از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید. ضمنا (در صورت بسته نبودن پیامک های تبلیغاتی سیمکارت) تمام مراحل و فرایند ثبت سفارش تا ارسال سفارشات به شماره موبایل موجود در پروفایل شما پیامک می شود.
✔ – شماره حساب ها و شماره کارت های مجموعه شما جهت واریز بنام چه شخصی است؟
جواب: تمام شماره کارت های اعلامی از طرف کارشناسان و پشتیبان های مجموعه ما باید بنام آقای علیرضا باشی زرگرآبادی باشد.
✔ – پس از ثبت سفارش چقدر طول می کشد تا کالاها به دستم برسد؟
جواب: چنانچه آدرس شما غیر از شهر تهران باشد و سفارش خود را قبل از ساعت ۱۶ (به غیر از پنج شنبه ها و تعطیلات) ثبت کرده باشید، در همان روز تحویل پست یا تیپاکس می شود و اگر پس از ساعت ۱۶ ثبت کرده باشید در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش تحویل پست یا تیپاکس می شود. چنانچه آدرس شما شهر تهران و در محدوده ارسال سریع باشد و سفارش خود را در ساعات کاری ما ثبت کرده باشید، تنها ۲ ساعت پس از ثبت سفارش، کالا با پیک موتوری ارسال می گردد و چنانچه خارج از ساعات کاری ما سفارش خود را ثبت کرده باشید در اولین روز کاری سفارش ارسال می گردد. همچنین اگر می خواهید در ساعت مشخصی کالا را تحویل بگیرید لطفا با شماره های فروشگاه تماس گرفته و هماهنگ نمایید. برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم قوانین و مقررات فروشگاه را مطالعه فرمایید.
✔ – پس از خروج کالا و ارسال از انبار شما آیا امکان رهگیری سفارش وجود دارد؟
جواب: بله. سفارشاتی که با پست ارسال می گردد از طریق لینک https://newtracking.post.ir و سفارشاتی که با تیپاکس ارسال می گردد از طریق لینک https://tipaxco.com/tracking قابل رهگیری هستند. مابقی سفارشات که با پیک داخل شهری ارسال می شود نیز قابل پیگیری می باشد.
✔ – آیا امکان تعویض کالا وجود دارد؟
جواب: بله. در چهارچوب شرایط و قوانین وب سایت اس وی اس کالا این امکان وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم قوانین و مقررات فروشگاه را مطالعه فرمایید.
✔ – آیا کالاهای اس وی اس کالا اصل هستند؟
جواب: بله، لطفا به لینک اصالت کالا مراجعه نمایید.
✔ – مراحل خرید و ثبت سفارش در سایت چگونه است؟
کافیست محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و با چند کلیک ساده به مراحل بعدی و نهایتا پرداخت هدایت خواهید شد. لطفا جهت ارسال سریع تر و دقیق تر، اطلاعات خود و آدرس تحویل گیرنده را دقیق ثبت نمایید.