گلس سامسونگ Galaxy S23 Ultra مدل نانو هیدروژل مات برند راک اسپیس

ویژگی‌های محصول
  • رنگ:
  • مقاوم در برابر: خط و خش, ضربه
  • ساخته شده از: مواد ماکرو مولکول نانو
  • توضیحات: مات شدن صفحه تا حدود 30 درصد- مناسب برای گیمر ها – خاصیت خود ترمیمی و انعطاف پذیر – جذب کمتر اثر انگشت، لک و چربی
ارسال سریع به سراسر ایران
ده روز فرصت تست و سلامت کالا
پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان
سوالی داری تماس بگیر 09038367100

17%720,000 تومان595,000 تومان

پاک کردن

حتما تا آخر بخون مهمه :

>> قبل از خرید گلس این ویدیو رو نبینی ضرر کردی!!! <<

ویدیو رو ببین، توضیحات رو بخون، بعد خرید کن😊

❤️تو بخش نظرات منتظر کامنتت هستیم❤️

این گلس نانو هیدروژل و مات می باشد. گلس نانو هیدروژل مات و ضد ضربه گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra برند راک اسپیس مخصوص گیمرها و افرادیست که به صفحه گوشی زیاد نگاه می کنند. همچنین به دلیل مات شدن صفحه تا 20 درصد، جذب چربی و آلودگی کمتر است. به لطف وجود ژلاتین فشرده در لایه میانی این گلس، مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش بسیار خوب می باشد. همچنین این گلس نانو خاصیت خود ترمیمی دارد و چنانچه حبابی در زیر آن ایجاد شود پس از مدتی خود به خود از بین رفته و ترمیم می گردد. گلس مات S23 Ultra تمام چسب بوده و هیچ اختلالی در تاچ و اثر انگشت موبایل ایجاد نمی کند. برند راک اسپیس یکی از با کیفیت ترین و بهترین برندهای معروف در زمینه تولید گلس های نانو هیدروژلی می باشد. 
سایت اس وی اس کالا با ارسال یک ساعته در تهران و یک روزه برای تمام ایران برای تمام مدل ها و برندها از جمله S23 Ultra انواع گلس نانو هیدروژل با بهترین قیمت و کیفیت موجود دارد.

ویژگی های بارز محصول :

برند معتبر راک اسپیس

استفاده از ژل در بین لایه ها جهت مقاومت بالاتر و دفع ضربه

مات کردن صفحه نمایش تا حدود سی درصد

ساخته شده از پلاستیک نرم منعطف (این محصول گلس نیست).
توجه داشته باشید به دلیل ماهیت مات بودن این نوع گلس ممکن است قفل اثر انگشت گوشی بعد از نصب به خوبی کار نکند (یا کار نکند)

نصب این محصول نیاز به دقت دارد. لطفا این محصول را با گلس های معمولی و بی کیفیت اشتباه نگیرید. توصیه می کنیم قبل از چسباندن، آموزش نصب در صفحه اینستاگرام را ببینین. چنانچه سوالی داشتین با 09038367100 تماس بگیرید.

 

انواع برچسب محافظ صفحه نمایش راک اسپیس برای تمامی مدل های گوشی از تمامی برندها در svskala.ir موجود می باشد. در صورتیکه مدل گوشی خود را نیافتید میتوانید جهت سفارش با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

.توجه داشته باشید باتوجه به ساختار مات بودن محصول و بافت آن ممکنه تشخیص اثر انگشت شناسایی نشود.
توجه داشته باشید که گلس ها به صورت پیشفرض کوچکتر از صفحه ارسال می گردد تا افرادی که از قاب محافظ استفاده میکنند دچار مشکل نشوند. درصورتی که میخواهید تمام صفحه ارسال گردد حتما در آخر سفارش شرح دهید.

توجه : مشتری گرامی باتوجه به اینکه اکثریت کاربران، گوشی موبایل رو با کاور (قاب محافظ) استفاده می کنند، تمامی محافظ صفحه هایی که براتون ارسال می کنیم دور تا دورشون حدود دو الی سه میلی متر کوچکتر از قالب صفحه نمایشه، تا در صورت گذاشتن گارد با محافظ صفحه برخوردی نداشته باشه و اون و بلند نکنه. چنانچه می خواین فول صفحه براتون ارسال بشه حتما تو قسمت یادداشت بنویسین یا قبل از ارسال با واحد پشتیبانی 09038367100 تماس بگیرید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مقاوم در برابر

خط و خش, ضربه

ساخته شده از

مواد ماکرو مولکول نانو

توضیحات

مات شدن صفحه تا حدود 30 درصد- مناسب برای گیمر ها – خاصیت خود ترمیمی و انعطاف پذیر – جذب کمتر اثر انگشت، لک و چربی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلس سامسونگ Galaxy S23 Ultra مدل نانو هیدروژل مات برند راک اسپیس”