گلس تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 2016 10.1 SM-T580 مدل نانو هیدروژل آنتی بلو برند ریمکس کد L

دسته: برند: ریمکس
ویژگی‌های محصول
  • رنگ:
  • توضیحات: برند معتبر ریمکس – یکدست و بدون حاشیه رنگی – خودترمیم – محافظت از چشم ها در برابر نور مضر آبی – مناسب برای افرادی که خیلی به صفحه نگاه می‌کنند – مناسب برای چشم‌های حساس – جلوگیری از خستگی چشم – سرعت تاچ بالا – نصب آسان – کیفیت بالا – قبل از نصب کلیپ آموزشی را در اینترنت مشاهده فرمایید.
  • نوع گلس: هیدروژلی منعطف
ارسال فوری (همین الان)
ده روز فرصت تست و سلامت کالا
سوالی داری تماس بگیر 09038367100
پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان
قیمت و موجودی این محصول به‌روز است.

14%800,000 تومان690,000 تومان

صاف

حتما تا آخر بخون مهمه :


بررسی محافظ هیدروژلی (آنتی‌بلو) برند ریمکس:

 

الان دیگه قدیم نیست که برای خرید یه گلس می‌رفتیم بازار موبایل و فروشنده هم هر چی که دم دستش بود و می‌ذاشت جلومون و با کلی تعریف و تمجید خلاصه یه گلس بهمون می‌داد و تمام. این هم می‌دونیم که خیلی از گلس‌ها رو مشترک و برای چند مدل گوشی قالب می‌کردن و اصلا فابریک دستگاه نبود. سرتون رو درد نیاریم. اینجا قراره درست انتخاب کنین. اصلا هم فکر نکنین که گلس یه پوشش ساده و فقط برای جلوگیری از ضربه است. خیر. بهتون کمک می‌کنیم که یه محافظ درست و حسابی و متناسب با نیازتون بخرید. وقت بذار و تا آخر متن همراه باش.


چند نوع گلس تو بازاره و تفاوتشون چیه؟

 

اینو بدون که ۹۹ درصد گلس‌ها با هر برند و متریال و کیفیتی تو چین تولید می‌شه و الی ماشاءالله تنوع دارن. گلس‌های تو بازار ایران هم خیلی متنوع هستن. برای مثال آنتی استاتیک، سوپر دی، 9D، انواع شیشه‌ای، نانو، یو وی، هیدروژلی و خیلی مدل‌های دیگه. به‌صورت کلی و اینکه حوصله‌سر بر نباشه توضیح می‌دیم. همه این مدل‌ها رو به دو دسته تقسیم می‌کنیم: شیشه‌ای‌ها و غیر شیشه‌ای‌ها. فرق‌هاشون چیه؟ ببینین: اگه نمی‌خواین هزینه زیادی بکنین و فقط صرفا یه محافظ روی گوشی یا تبلت یا هر دستگاهی نصب کنین، برید سراغ شیشه‌ای که خودش کلی تنوع داره.


ایراد گلس شیشه‌ای‌ها می‌دونی چیه؟

 

اول اینکه خیلی ضخیمن. همه به غلط فکر می‌کنن که هر چی ضخامت گلس بیشتر باشه، مقاومت بیشتری هم داره؛ خیر، کاملا غلطه!!! بماند که با نصب این مدل چقدر تأثیر منفی روی کیفیت تاچ هنگام کار کردن یا بازی می‌ذارین. دوم اینکه اکثرا حاشیه مشکی دارن و خیلی تو مخه. سوم اینکه برای گوشی‌های خمیده اصلا و ابدا به درد نمی‌خورن و نه‌تنها سریع بلند می‌شن، فاتحه کیفیت تاچ تو قسمت‌های ایج و می‌خونن. کار کردن بد قلم لمسی و داغ کردن هم اضافه کنین. یه دروغ خیلی شاخدار اینکه می‌گن گلس باید بشکنه که صفحه نشکنه. برای جوک و خنده خوبه ولی پایه و اساس علمی نداره این موضوع.


بررسی ساختار گلس‌های هیدروژلی:

 

ساختار گلس های هیدروژلی

 

نسل جدید محافظ‌ها خیلی خیلی با گلس شیشه‌ای‌های قدیمی فرق دارن و کلی آپشن بهشون اضافه شده. بسیار نازک طراحی شدن و لذت تاچ و سرعت عملکرد حداکثری رو تو لمس و هنگام کار کردن بهتون می‌ده.

گلس ها از چهار لایه تشکیل شده که هر کدوم جداگانه وظیفه خاصی دارن:

لایه رویی که بسته به انتخاب شما شفاف، مات، حریم شخصی، آنتی بلو، آنتی پرپل، گرین لایت، مات و غیره می‌تونه باشه که تو عنوان محصول نوشتیم.
لایه دوم تراکم بسیار بالایی داره و به‌صورت تار و پودی طراحی شده تا جلوی ضربه رو بگیره. یه چیز جالب و می‌دونستی؟ تکنولوژی ساخت شیشه‌های ضدگلوله تو خودروهای افراد مهم و سیاسی، همین بافت تاروپودی و داشتن سیلیکون و ژل در بافت میانی هست.
لایه سوم پوشش ضدتابش هست و کیفیت تصاویر و اون چیزی که مشاهده می‌کنین رو به بهترین شکل انتقال می‌ده. البته تو مدل‌های پرایوسی و مات این موضوع کمی متفاوته.
لایه آخر که بسیار مهمه و عملکرد بسیار خارق‌العاده‌ای داره لایه هیدروژلی منعطفه که ژلاتین تزریق شده در اون باعث می‌شه ضربه روی سطح پخش بشه و به‌صورت نقطه‌ای به تاچ و ال‌سی‌دی آسیبی وارد نشه. همین تکنولوژی باعث شده که ضربات رو تا ۷۰ درصد بهتر نسبت به گلس‌های معمولی و شیشه‌ای دفع بکنه. حالا علت بالاتر بودن قیمت گلس‌های هیدروژلی رو متوجه شدین که البته همش این موارد نیست.


امان از دست نور مضر آبی لعنتی:

 

فیلتر کردن نور آبی مضر در گلس های آنتی بلو

 

نوری که قاتل خونی سلامت چشم‌هاست و متاسفانه خیلی‌ها اطلاع ندارن. همچنین نمی‌دونن که سردردهای ناشی از کار با موبایل و تبلت و لپ‌تاپ، ضعیف شدن و قرمز شدن چشم‌ها همش به واسطه نورهای مضر هست. نگران نباشین.
کار این محافظ اینه که نور مضر آبی که از دستگاه ساطع می‌شه رو فیلتر کنه و مثل یه سپر دفاعی عمل می‌کنه. به این محافظ‌ها آنتی بلو، بلو لایت، بلوکات و ضد اشعه آبی هم می‌گن که همش درسته و یکیه. به این گلس‌ها می‌گن هیدروژلی (غیر شیشه‌ای، خودترمیم، بسیار نازک، مقاوم و منعطف). بالاتر گفتیم که ژلاتین تزریق شده در بافت این محافظ وجود داره. این محصول تولید برند شناخته شده ریمکسه و انصافا تو این مورد حرفه‌ای عمل کرده.


نصب گلس سخته یا راحت؟

 

نصب آسان گلس های هیدروژلی

 

پاسخ به این سوال و اینجوری می‌دیم. خیلییییییی راحته. فقط دقت و تمرکز می‌خواد. یکی دیگه از وظایف جالب ژلاتین کار شده تو این نوع محافظ خاصیت خودترمیمی هست. یعنی چی حالا؟ یعنی اینکه اگه موقع نصب احتمالا حباب بیفته، اون‌ها اتوماتیک ترمیم می‌شن و بعد از ۷۲ ساعت از بین می‌رن. همچنین خط و خش‌های سطحی هم ترمیم می‌شن و این فوق‌العاده است. می‌دونیم نگرانی همتون بعد از خرید گلس نصبش هست. اصلا و ابدا نگران نباشین. خیلی راحته، اعتمادبه‌نفس داشته باشین. خودتون می‌تونین نصب کنین حتی بهتر از موبایل‌فروش‌ها.

آموزش نصب رو براتون >>اینجا<< گذاشتیم. حتما ببینین و با دقت انجام بدین. توصیه می‌کنیم ابزار نصب رو حتما به سبد خریدتون اضافه کنین تا خروجی عالی داشته باشین.

 


جمع‌بندی:

 

حالا دیگه فهمیدین داستان چیه. یه محافظ به ظاهر معمولی که فکرش رو نمی‌کنین چقدر داستان داره و چه امکانات جالب و قابلیت‌هایی داره. عصر تکنولوژیه و خداروشکر دیگه مردم مثل قدیم در برابر پیشرفت و تکنولوژی مقاوم نیستن. همیشه کار جدید و به‌روز بخرید. تولیدکننده‌ها تجربه‌شون از ماها خیلی بیشتره و همیشه دنبال رشد، بالا بردن تولیدات‌شون و فروش بالاترن.
مردم سراسر دنیا با تکنولوژی هم‌قدم‌ان و پیش می‌رن. حرف‌های بی‌پایه و اساس برخی از فروشنده‌ها رو که می‌گن گلس باید ضخیم باشه و بشکنه و غیره، به خاطر منافع و سود بالاترشونه باور نکنین. خداروشکر اینترنت خیلی کار رو راحت کرده و خریدها هوشمندانه شده. یه سوالی هم که شاید تو ذهنتون بیاد این هست که چه برندی بخرم؟ تکنو‍‍! هوکو! راک اسپیس! ریمکس و … از قدیم گفتن هر چی پول بدی آش میخوری. به جیبتون باید نگاه کنین تعارف که نداریم. برای دستگاه شما ما انواع برندها رو تو سایت داریم. انتخاب با شماست که چی بخرید. طبیعتا مبلغ بالاتر = کیفیت بهتر. انصافا برند ریمکس خوب و شناخته شده و معتبره و جزو رده بالاها حساب میشه.


در تمامی مراحل سفارش و پس از فروش باهاتونیم.

 

توضیحات عکس‌ها و کلیپ‌ها رو با دقت ببینین و بخونین. باز هم اگه سوال یا مشکلی داشتین باهامون تماس بگیرین. خجالت رو بذارین کنار. راستی موجودی و قیمت‌هامون به‌روزه و نیازی به استعلام نیست. وقتتون برامون باارزشه و سفارش‌ها سه‌سوتِه ارسال می‌شن. در تهران با پیک اسنپ و همون روز به دستت می‌رسه و برای سایر شهرستان‌ها فردای سفارش تحویل تیپاکس می‌دیم و ارسال می‌کنیم.

بسیار سپاسگزاریم که وقت گرانبهاتون رو صرف خوندن این مطلب کردین. امیدواریم خرید خوبی داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

توضیحات

برند معتبر ریمکس – یکدست و بدون حاشیه رنگی – خودترمیم – محافظت از چشم ها در برابر نور مضر آبی – مناسب برای افرادی که خیلی به صفحه نگاه می‌کنند – مناسب برای چشم‌های حساس – جلوگیری از خستگی چشم – سرعت تاچ بالا – نصب آسان – کیفیت بالا – قبل از نصب کلیپ آموزشی را در اینترنت مشاهده فرمایید.

نوع گلس

هیدروژلی منعطف

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گلس تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 2016 10.1 SM-T580 مدل نانو هیدروژل آنتی بلو برند ریمکس کد L”