پشتیبانی سریع تماس با 09038367100

برای تمامی خریداران و مشتریان محترم خواندن تمام بندهای این صفحه قبل از تصمیم به خرید از اس وی اس کالا و پرداخت الزامیست. بدیهیست هر مجموعه قوانین و شرایط مختص به خود را دارد. اس وی اس کالا قبل از پرداخت تاکید بر خواندن قوانین و مقررات مجموعه دارد. لذا مشتریان گرامی با زدن تیک مربوطه، موافقت کامل خود را با قوانین و مقررات این مجموعه اعلام می دارند.
اس وی اس کالا با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و کلیه فعالیت‌های اس وی اس کالا قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، اس وی اس کالا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اس وی اس کالا تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین اس وی اس کالا ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

توجه داشته باشید که اس وی اس کالا برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه اس وی اس کالا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان اس وی اس کالا ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام اس وی اس کالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به 09038367100 اطلاع دهید.

اس وی اس کالا ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، اس وی اس کالا می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت اس وی اس کالا، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به اس وی اس کالا اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سوء استفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه اس وی اس کالا را از خود سلب می‌کند.همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که اس وی اس کالا همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی اس وی اس کالا و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و اس وی اس کالا حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.

ارسال تمامی سفارشات، مستقیم از انبار اس وی اس کالا و از دو طریق پشت پیشتاز یا تیپاکس (برای مشتریان شهرستان) و پیک موتور داخل شهری (فقط مشتریان شهر تهران و در محدوده ارسال) انجام می شود.

چنانچه مشتری شهرستان هستید و یا آدرس شما خارج از محدوده ارسال پیک شهری می باشد ارسال سفارش فقط از طریق پست یا تیپاکس امکان پذیر است. (ارسال سفارشات مشتریان تهرانی خارج از محدوده ارسال توسط پیک موتوری فقط در صورت درخواست مشتری و قبول هزینه ارسال نیز امکان پذیر است.)

⇐ زمان ارسال سفارشاتی که با پست یا تیپاکس ارسال می شوند :

تمام سفارش هایی که قبل از ساعت ۱۶ (به استثنا پنج شنبه ها تا ساعت ۱۲ ظهر و یا شرایط خاص جوی و محیطی و یا شرایط کاری خاص مانند کرونا) به صورت موفق ثبت و نهایی می شوند، در همان روز تحویل دفتر پستی یا تیپاکس می شوند و چنانچه بعد از این ساعت ها ثبت شوند، ارسال در اولین روز کاری بعد انجام می گیرد. زمان رسیدن سفارشات به دست خریدار از طریق پست یا تیپاکس بعضا ممکن است با تاخیر همراه باشد. این تاخیر ممکن است به خاطر شرایط جوی، شلوغی و ترافیک مرسولات در اداره پست و دفاتر پستی، تعطیلات و شرایط خاص و غیره باشد که پیگیری آن باید از طریق پست و یا اداره مربوطه و توسط مشتری انجام شود و از عهده اس وی اس کالا خارج است. برای جلب رضایت شما اخیرا ارسال از طریق تیپاکس نیز انجام می گردد تا کالاها سریع تر به دستتان برسد.

⇐ زمان ارسال سفارشاتی که با پیک موتوری داخل شهری ارسال می شوند :

تمام سفارش هایی که در بازه زمانی ۹ صبح الی ۱۶ (به استثنا پنج شنبه ها تا ساعت ۱۲ ظهر) به صورت موفق ثبت و نهایی می شوند، در همان روز و نهایتا ظرف ۲ ساعت پس از ثبت سفارش تحویل پیک موتوری داخل شهری می شوند و چنانچه بعد از این ساعت ها ثبت شوند، ارسال در اولین روز کاری بعد انجام می گیرد. توجه داشته باشید در روزهای تعطیل ارسال نداریم. همچنین ممکن است در بین التعطیلات یا روزهای شلوغی بعد از تعطیلات به دلیل حجم بالای سفارشات ارسال با تاخیر مواجه گردد. منظور از ارسال، تحویل کالا از انبار اس وی اس کالا به شرکت حمل و نقل می باشد و مدت زمان تحویل و پروسه ارسال از شرکت مربوطه (پست یا تیپاکس) به مقصد معمولا بین یک الی چهار روز کاری طول میکشد.

⇐ هزینه های ارسال :

هزینه بسته بندی و ارسال با پست پیشتاز یا تیپاکس در پایان سفارش به مبلغ صورت‌حساب به صورت اتوماتیک اضافه می شود.

هزینه بسته بندی و ارسال با پیک موتوری (اسنپ یا الوپیک یا … ) شهری بسیار سریع و برای مشتریان تهرانی داخل محدوده ارسال طبق تعرفه لحظه ای شرکت مربوطه می باشد که بر عهده مشتریست و می بایست در لحظه تحویل کالا به پیک پرداخت نماید.

(شرکت هایی مانند اسنپ و غیره برای آدرس های مختلف و در زمان های مختلف قیمت های متفاوت دارند.)

به دلیل امنیت و سرعت بالا در ارسال از شرکت های حمل و نقل مانند اسنپ استفاده می کنیم و امکان پیگیری سفارش و هماهنگی جهت تحویل کالا با پیک موتوری به راحتی حتی توسط خریدار امکان پذیر است.

در حال حاضر امکان تحویل سفارش و پرداخت در محل میسر نمی باشد ولی در تلاشیم در آینده نزدیک این سرویس را جهت رفاه حال شما فراهم سازیم. همچنین از اعتماد شما قدردانی می کنیم.

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های اس وی اس کالا بوده است و اس وی اس کالا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

⇐ نکاتی باید به آنها توجه داشته باشید :

♦ ممکن است در صفحه برخی از محصولات اختلاف هایی در زمینه های مختلف از جمله مشخصات فنی، میزان نگه داشتن شارژ باتری و یا مدت زمان مورد نیاز جهت شارژ شدن، مسافت گیرنده یا فرستنده، وزن محصول و غیره وجود داشته باشد. از آنجایی که اس وی اس کالا اطلاعات را از روی بسته بندی محصول و وب سایت های معتبر جهانی جمع آوری می کند و بر روی وب سایت بارگزاری می کند، مسئولیت تصمیم گیری و تایید نهایی اطلاعات بر عهده مشتری می باشد. در برخی مواقع اشتباهات چاپی بر روی کارتن و بسته بندی برخی از محصولات دیده شده و ممکن است وجود داشته باشد. همچنین در مورد رنگ کالاها ممکن است اختلاف وجود داشته باشد.

♦ تمام موارد فنی توضیح داده شده در کالا ها در شرایط استاندارد محاسبه شده اند. به عنوان مثال اگر گوشی موبایل به همراه قاب محافظ بر روی نگهدارنده سوار نمی شود و یا توسط شارژهای بی سیم شارژ نمی گردند مشکل از قاب محافظ می باشد نه محصول. و یا ممکن است کاور موبایلی بر روی اتصال یک هندزفری بلوتوثی نویز ایجاد کند. لذا توجه داشته باشید تمامی شرایط در حالت استاندارد کالا و بدون هرگونه لوازم جانبی دیگری است.

برای تمامی سفارشات (به غیر از محافظ های صفحه نمایش، لنز و پشت که اصلا مرجوعی سلیقه ای نداریم) امکان برگشت کالا با دلیل “انصراف از خرید و یا سلیقه ای” تنها در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.
.
تمامی محافظ صفحه نمایش پشت یا رو قبل از ارسال چندین بار چک می‌شوند و سپس ارسال می‌گردد. چنانچه یک در هزار گلس دریافتی مشکلی داشت چند عکس و فیلم واضح به تلگرام یا واتس اپ پشتیبانی ارسال نمایید و اطلاع دهید. ضمنا به هیچ عنوان گلس را استفاده یا تلاش برای نصب آن نکنید که امکان تعویض یا مرجوعی از بین خواهد رفت.
.
توجه : در مورد تمام گلس ها، محافظ ها و برچسب های پوششی هیدروژلی راک اسپیس و سایر برندها به دلیل برش خوردن محصول به سفارش مشتری و مختص وی، امکان عودت به هیچ عنوان وجود ندارد. ضمنا در هنگام ثبت سفارش باید نهایت دقت را به عمل آورید. بدیهیست به دلیل وجود تشابه اسمی زیاد در دستگاه‌ها، مسئول اشتباه در سفارش، سفارش دهنده و مشتری می‌باشد و امکان عودت محافظ به اشتباه ثبت شده وجود نخواهد داشت. 

♦ اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۲ روز پس از دریافت کالا، به اس وی اس کالا اطلاع داده شود.

♦ در صورت مرجوع شدن هر یک از اقلام سفارش، کد تخفیف محاسبه شده در آن سفارش تمدید نخواهد داده شد و باطل می شود.

♦ لازم است کارتن و جعبه اصلی و تمام متعلقات محصولات (صحیح و سالم) تا پایان ۲ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

♦ استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اس وی اس کالا بازگردانده شود.

♦ برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

♦ برخی از لوازم ممکن است بر روی برخی از دستگاه ها کار نکنند ولی سالم باشند (مانند قلم لمسی . هاب . و سایر لوازم) . در این صورت کالا میبایست نهایتا تا 48 ساعت مرجوع شود البته نباید آسیبی به جعبه و اقلام رسیده باشد و آثار کارکردگی بر روی محصول دیده شود . همچنین در این حالت هزینه ارسال و برگشت محصول تماما با خریدار است.

♦ این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات جانبی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

♦ خریداران گرامی مخصوصا شرکت های رسمی باید توجه داشته باشند که امکان صدور فاکتور رسمی و حقوقی که دارای کد اقتصادی باشد، از طرف اس وی اس کالا وجود ندارد.

♦ وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اس وی اس کالا از طریق تلفن اطلاع داده شود.

♦ استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد مثلا شارژر، آداپتور، کابل و …  باعث آسیب رساندن به دستگاه می شود. در چنین مواردی امکان مرجوعی کالا وجود ندارد.

♦ اگر مغایرت و هرگونه ایراد و آسیب، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، خط و خش و غیره، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

♦ عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

♦ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

♦ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

♦ استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اس وی اس کالا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

♦ انصراف از خرید به دلایلی چون مورد پسند قرار نگرفتن کالا. سلیقه ای. رنگ. سایز. اشتباه در انتخاب و خرید در صورتی مورد قبول واقع خواهد شد که کالا و متعلقات هیچ گونه آسیبی ندیده باشند و محصول امکان بازگشت به چرخه فروش را داشته باشد. در این حالت خریدار باید نهایتا ظرف ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا و با هماهنگی قبلی و اطلاع به مجموعه، کالا را مرجوع نماید. بررسی و تایید این امر بر عهده کارشناسان اس وی اس کالا می باشد.

♦ کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی (مانند هدفون و هندزفری، گلس و محافظ های صفحه نمایش و دوربین، لوازم ورزشی و غیره) نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این سرویس و گارانتی خارج هستند.

♦ در صورت انصراف از خرید و یا هرگونه اشتباه در فرایند خرید از طرف خریدار، تمام هزینه های بسته بندی، ارسال و برگشت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

♦ هزینه مرجوعی بابت برخی از کالاهایی که نیاز به تست فنی دارند (که با دستگاه مشتری سازگار است یا خیر) از جمله انواع هاب، هدفون و هندزفری، مبدل، کابل های انتقال تصویر و … به عهده مشتری می باشد و اس وی اس کالا هزینه بسته بندی و ارسال به خریدار را بر عهده نمی گیرد و در صورت عودت کالا به شرکت هزینه های بسته بندی و ارسال از مبلغ سفارش کسر خواهد شد. (تمامی هزینه های بسته بندی و ارسال و برگشت کالا در این حالت با مشتریست)

♦ در برخی از اوقات به خاطر مسائلی مانند شرایط جوی، کرونا، کمبود پیک، قبل و بعد از تعطیلات و غیره ممکن است ارسال سفارشات با تاخیر انجام گیرد.

♦ اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد، آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اس وی اس کالا اطلاع داده شود. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اس وی اس کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. همچنین مشتریان می بایست از تحویل کالا با بسته بندی معیوب و آسیب دیده از حمل کننده خودداری کنند.

♦ پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش اس وی اس کالا، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک هفته بصورت امانت نزد اس وی اس کالا در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت اس وی اس کالا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

♦ نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت ما و یا سایر وب سایت ها درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها و اس وی اس ­‌کالا مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین اس وی اس کالا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

در مورد کالاهای جعبه باز ممکن است برخی از زوایا محصول در عکس های آلبوم قابل مشاهده نباشد و یا بارگزاری نشده باشند. قبل از خرید محصولات گروه جعبه باز می بایست جهت کسب اطلاعات دقیق تر و کم و کیف محصول می بایست با شماره های مجموعه تماس حاصل نمایید و یا درخواست عکس های بیشتری از کالا داشته باشید. یادآور می شود بعد از خرید محصولات جعبه باز امکان مرجوعی به دلیل وجود ایراداتی مانند خط و خش و یا آسیب ها در ظاهر کالا و یا بسته بندی پذیرفتنی نیست.
.
ما شرکت پخش هستیم و تعداد محصولات خیلیییییی بالاست و زیاده. در حد چند دقیقه تست میکنیم و میذاریم تو سایت با یه قیمت مناسب. در واقع وقت تست طولانی مدت اصلا نداریم ولی تا جای ممکن واقعیت توضیح داده شده. جهت اطمینان 24 ساعت مهلت تست برای تمام کالاهای استوک و جعبه باز و یا دسته دوم درنظر گرفته شده. در صورت نارضایتی کالا مرجوع میشه. دقت داشته باشید هزینه ارسال و برگشت در هر حال برای کالاهای جعبه باز با خریدار هست. (باتوجه به اینکه قیمتهاشون و بسیار منصفانه و پایین گذاشتیم).

♦ تمامی قوانین و مقررات برای مشتریانی که مستقیما از وب سایت. تلفنی. تمامی شبکه های اجتماعی اس وی اس کالا و یا حتی به صورت حضوری خرید می کنند یکسان و لازم الاجرا می باشد. لذا خرید از اس وی اس کالا به هر روشی به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات مجموعه می باشد.

⇐ نکات مهم در مورد گوشی های موبایل و تبلت:

♦ در مورد کالاها با گارانتی شرکتی (شرکت هایی که غیر از اس وی اس کالا آن را گارانتی و یا بیمه کرده اند) مد نظر داشته باشید که تماما در خصوص وجود هرگونه ایراد و خرابی، چه نرم افزاری و چه سخت افزاری، نقص در اقلام محصول، شبکه و رجیستری و غیره می بایست با شرکت گارانتی کننده تماس بگیرید. بدیهی است که ارسال کالا به شرکت مربوطه و پیگیری بر عهده خریدار می باشد. توجه داشته باشید که هرگونه دستکاری و تعمیر غیر از شرکت های مربوطه، دستگاه از گارانتی و خدمات خارج خواهد شد.

♦ توجه داشته باشید که گوشی های موبایل و تبلت ها از شرکت ها و سایر تامین کننده ها تهیه می شوند، لذا ممکن است مدت زمانی از تاریخ شروع گارنتی گذشته باشد.

♦ امکان مرجوع کردن موبایل و تبلت و ساعت های هوشمند به صورت سلیقه ای وجود ندارد.

♦ امکان لغو سفارش فقط قبل از ارسال کالا به شرکت هایی چون پست، تیپاکس، پیک شهری و غیره و فقط به صورت تماس تلفنی با تیم پشتیبانی و گرفتن تائیدیه وجود دارد. بدیهی است بعد از ارسال کالا امکان لغو سفارش و عودت وجه وجود نخواهد داشت.

♦ به دلیل نوسانات شدید قیمت ممکن است در برخی موارد اختلاف قیمت با قیمت های درج شده در سایت وجود داشته باشد. قبل از خرید امکان استعلام قیمت لحظه ای از طریق تماس وجود دارد. در این مواقع واحد پشتیبانی و فروش بعد از ثبت سفارش با شما تماس خواهند گرفت و شما را در مورد افزایش قیمت مطلع می سازند، در این مواقع امکان کنسل کردن سفارش برای خریدار محفوظ می باشد. (در ۹۹ درصد کالاها قیمت های درج شده در سایت به روز و واقعی هستند)

♦ تصاویر موجود در صفحه محصول واقعی نیستند و صرفا جهت راهنمایی و تصور نسبی مشتریان از کالا و تسهیل در خرید، از سایر سایت ها دانلود و بارگزاری شده اند. لذا عودت محصول با استناد به مغایرت در عکس ها امکان پذیر نیست.

مشتریانی که سفارش و اینترنتی ثبت می کنن و جهت تحویل پیک ارسال می کنن می بایست شماره سفارش را به پیک بدهند. انبار ما سفارش رو فقط با اعلام شماره سفارش تحویل خواهد داد.
.

⇐ مرجوع کردن کالا:

جهت مرجوع کردن کالا و سفارشات می بایست با هماهنگی قبلی با فروشگاه و دریافت کد پیگیری اقدام نمایید. پس از هماهنگی، کالا را جهت ارسال در وضعیت اولیه و در بسته بندی خود قرار دهید و علت مرجوعی را توضیح دهید. برای این کار می توانید از چهار طریق ارسال ایمیل، ارسال پیام از طریق تلگرام، ارسال تیکت و یا تماس تلفنی اقدام کنید. توصیه می شود جهت بررسی سریع تر، علت مرجوعی را در برگه ای با ذکر مشخصات کامل خود نوشته و آن را در بسته بندی محصول قرار دهید. (تبصره : در صورتی که خریدار محصول را حضوری، شخصا یا نفر مورد اعتمادش یا پیک وی از انبار اس وی اس کالا تحویل می گیرد، شخص تحویل گیرنده وظیفه تست و بررسی کامل محصول را هنگام تحویل از مسئول انبار برعهده دارد. بدیهی است پس از آن به هیچ عنوان مرجوعی پذیرفته نمی شود)

پس از تحویل کالا به مجموعه اس وی اس کالا، کارشناسان ما در اولین فرصت جهت بررسی و تماس با شما اقدام خواهند کرد. وجه سفارش در همه حالت‌ها (لغو سفارش. کنسلی یا عودت کالا) پس از تایید کارشناس فقط به کارتی برگردانده می‌شود که با آن خرید و پرداخت انجام شده و پس از 48 ساعت کای انجام می‌شود.

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس گرفته و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش اس وی اس کالا جداً، خودداری کنید. ضمنا از ارسال کالا به صورت پس کرایه خودداری نمایید.

اس وی اس کالا همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس :
09038367100  (پاسخگویی همه روزه از 10 صبح الی 12 شب)