رویههای بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای اس وی اس کالا بوده است و اس وی اس کالا در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
کلیه محصولات در تمام گروههای کالای ارایه شده در وبسایت اس وی اس کالا باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 2 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. مگر اینکه دارای گارانتی های دیگر باشند که نام گارانتی در صفحه محصول ذکر می گردد. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، اس وی اس کالا 2 روز فرصت از لحظه تحویل کالا به مشتری برای بازگشت درنظر گرفته است.
نکاتی باید به آنها توجه داشته باشید :
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 2 روز پس از دریافت کالا، به اس وی اس کالا اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی و تمام متعلقات محصولات تا پایان 2 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اس وی اس کالا بازگردانده شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات جانبی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اس وی اس کالا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت و هرگونه ایراد و آسیب، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، خط و خش و غیره، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اس وی اس کالا بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
– کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی (مانند هدفون و هندزفری، گلس و محافظ های صفحه نمایش و دوربین، لوازم ورزشی و غیره) نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این سرویس و گارانتی خارج هستند.
– در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا و هزینه ها به عهده مشتری خواهد بود.
– اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد، آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اس وی اس کالا اطلاع داده شود. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اس وی اس کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. همچنین مشتریان می بایست از تحویل کالا با بسته بندی معیوب و آسیب دیده از حمل کننده خودداری کنند.
– پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک هفته بصورت امانت نزد اس وی اس کالا در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت اس وی اس کالا در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
– نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و اس وی اس کالا مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین اس وی اس کالا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
جهت مرجوع کردن کالا و سفارشات می بایست با هماهنگی قبلی با فروشگاه و دریافت کد پیگیری اقدام نمایید. پس از هماهنگی، کالا را جهت ارسال در وضعیت اولیه و در بسته بندی خود قرار دهید و علت مرجوعی را توضیح دهید. برای این کار می توانید از چهار طریق ارسال ایمیل، ارسال پیام از طریق تلگرام، ارسال تیکت و یا تماس تلفنی اقدام کنید. توصیه می شود جهت بررسی سریع تر، علت مرجوعی را در برگه ای با ذکر مشخصات کامل خود نوشته و آن را در بسته بندی محصول قرار دهید.
پس از تحویل کالا به مجموعه اس وی اس کالا، کارشناسان ما در اولین فرصت جهت بررسی و تماس با شما اقدام خواهند کرد.
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس گرفته و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش اس وی اس کالا جداً، خودداری کنید.